søndag den 7. august 2011

PRÆMIEOVERRÆKKELSE TIL TEAM ULRIKKEHOLM I LYSEKIL

Her et par billeder af de glade piger. Holdet med Camilla - Louise - Joan - Sara - Josephine og Tine ser glade ud og det kan jeg bekræfte.
Håber at det har været informativt med bloggen og det har været en fornøjelse at være til stede i Lysekil.
SÅ SIGER JEG TAK FOR DENNE GANG - håber at kunne deltage igen på et senere tidspunkt. pt har der været 1150 klik på bloggen!!
Camilla -Josephine -Joan - Sara - Tine og Louise ved ankomst i havn

Team Ulrikkeholm - med Pokal og STOR check.

Pigerne til den private præmiefest på tagterrassen hvor vi boede - udsigt til Racearea.!!

Torben U.

1 kommentar:

  1. Ikke mindst tak til dig Torben... Bloggeren...din fortjeneste at jeg tog den lange tur til Lysekil fredag morgen med manden min og fik del i disse herlige oplevelser og ikke mindst min dater Josefine (med f) som du og fruen har taget jer så pænt af.
    Hilsen lars og lene

    SvarSlet